سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیلی ازش خوشم اومد، خدایی خیلی وزیر مردمی بود...

اومده بود زنجان برای افتتاح چند تا پروژه عمرانی و کلنگ زنی طرح پنجاه و چند ساله سبزه" بیشتر تو چشم بودن تا محافظای آقای وزیر.

موضوع به اینجا ختم نشد، آقای وزیر که کلنگ پروژه پنجاه و چند ساله سبزه میدان زنجان رو زد (البته اول با کلنگ بعد با لودر) راهی راه آهن شد، اما برخلاف همه مسوولانی که تا او روز دیده بودم، اول که با قطار اومده بود و هیچ کاروانی از ماشین ها رو دنبال خودش راه ننداخته بود، حالا با پای پیاده از وسط شهر زنجان به طرف بازار تاریخی شهر حرکت کرد.

با مغازه دارا سلام و علیک می کرد، گاهی اونقد گرم می گرفت که می شد خیال کرد می شناسدشون...

تا خود راه آهن رو همراه با سه تا از معاونا و مدیران وزارتخونه ای که آورده بود به همراهی استاندار پیاده رفت و بعد از خداحافظی مثل مردم عادی سوار قطار شد و رفت!

در نظرم آقای دکتر عباس آخوندی، اولین مسوولی بود که تا این اندازه مردمی بود و خودش رو از مردم جدا نمی دونست...!

اما روزها گذشت و سالگرد 9 دی فرا رسید و تصاویر مستند از وقایع سال 88 دوباره روی صحنه تلویزیون خود نمایی کرد.

دکتر آخوندی به عنوان نماینده ستاد آقای میر حسین موسوی توی دفتر رهبر انقلاب حاضر شده بود و تاکید هم می کرد که تقلبی رخ نداده و هی می گفت در اینکه انتخابات سالم بوده و تقلبی نداشته شکی نیست!

اما چرا کسی نبود از آقای مسوول بسیار مردمی بپرسه، دکتر آخوندی عزیز چرا شما که به واقعیت آگاه بودی در مقابل اقدامات رییست که اون زمان میر حسین موسوی بود موضع نگرفتی؟

چرا خودت رو کنار نکشیدی و به کاندیدای مطلوبت نگفتی اقای موسوی مواضعت و کارهات غلطه، از خواب خرگوشی بیدار شو؟

آقای آخوندی الآن که بر مسند وزارت تکیه زدی میزان همراهیت با مردم ستودنیه، ولی ای کاش سال 88 هم کاری انجام می دادی که باز هم ستودنی بود!


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :6
کل بازدید : 31996
کل یاداشته ها : 16


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ